هاییییییییییییی *0*

اول از همه اینکه من دیشب بلافاصله بعد اینکه پست طنز انیمه ای رو گذاشتم گرفتم خوابیدم به همین دلیل متاسفانه نتونستم جواب کامنتایی که اون موقع بهم دادین رو بدم"-" و خب الانم اومدم که بعد از قرنی این چالش رو بزارم *0* اول یه چیزی دربارش بگم که من فقط اون کسایی که شناخت کافی ازشون داشتم رو نوشتم برای همین اگه دیدین اسمتون نیست بدونین که من متاسفانه شناخت کافی ازتون ندارم "-" یه چیزی هم به اونایی که نوشتمشون بگم اونم اینه که ازونجایی که من جمله بندیم زیاد خوب نیست و اصولا خیلی کم حرفم ممکنه بنظرتون بیاد که وقتی نوشته های من درباره خودتون رو با نوشته های من درباره بقیه مقایسه میکنین، در یه سری جاها شبیه به هم باشه اما گفتم اون اول من جمله بندیم خوب نیست زیاد وگرنه حسم به هرکدومتون متفاوته "-" به ترتیب خاصیم ننوشتمتون ._. هیییییع داشت یادم میرفت، از موچی چان مچکرم که من رو به این چالش دعوت کرد *~* حالا چالش را شروع مینماییییییم *0*

مائو چان ^-^  : به عنوان اولین دوست مجازی من که حتی ازون موقعی که من وبلاگ نداشتم با هم دوست بودیم و من هی با اسمای مختلف تو وبلاگ قبلیت بهت کامنت می دادم D: که اولیشم (گلی) بود ،دومیشم (Army♡Otaku) بود و آخریشم

(👑Goli_Sama👑) *~*
تقریبا سه یا چهار سال شده دوستیمون فک کنم، (فقط میدونم که مدت زیادی از اوتاکو شدنم نگذشته بود) به همین دلیل هر وقت که دیدمت کلی جیغ میزنم انگار که یه سلبریتی دیدم D:

وندا ^-^ : باهم میشینیم کلییی درمورد آنتیمد و مودائو حرف میزنیم و من بالاخره میام برات یکاری میکنم تا بتونه تمام کمکایی که بهم کردی رو جبران کنه ^-^

آیناز چان ^-^ : اول از همه میایم باهم جشن درست شدن تیک تاکم رو میگیریم XD بعدش میشینیم کلی راجب انیمه باهم صحبت میکنیم ^-^ 

موچی چان ^-^ : کلییی درمورد انیمه و کتابای انتشارات پرتقال صحبت میکنیم و بعدش من واست هر ادیتی که دوست داشتی درست میکنم ^-^

آرورا چان ^-^ : باهم میشینیم تو یه کافه ای و کلییییی راجب ابهت مدیا عر میزنیم T^T و به هم دیگه مانهوا معرفی میکنیم T^T تازه درمورد انیمه هم حرف میزنیمD:

کویین چان ^-^ : به عنوان دو عدد سراف فن میایم باهم کلییییییی راجب سراف عر میزنیم و من از تو بازم آهنگ های خفن everglow رو درخواست میکنمD:

آیین سان ^-^  : اول از همه وقتی دیدمت بازم میشینم واست کلی از خاطرات اوتاکویی سخن میگویم و سرتو میخورم XD بعدش ازت درباره انیمه ها مشاوره میگیرم *~*

شینا چان ^-^ : باهم کلییی راجب آریستیا، کارسین،آلندیس، روولیس و بقیه کاراکترا مانهوا عر میزنیم T^T ای خدا تیا چقدر تو لباس شوالیه ناز میشهT^T و در آخر به هم دیگه کلییییی مانهوا معرفی میکنیم ^-^

خب تموم شد D: و ازونجایی که من خیلی دیر این چالشو انجام دادم و به احتمال زیاد اکثرا انجام دادینش "-" من کس خاصی رو دعوت نمیکنم ولی اگه کسی دوست داشت میتونه انجامش بده^^ تا پست بعدی بایD: