دوباره سلام ^__^

خب از عنوان مشخصه که بالاخره میخوام در رابطه با BTS بحرفم D'=

من همین امروز فهمیدم این آهنگ موزیک ویدیوش اومده..خاک توسرم ●~●

خب حالا می خوام وراجی هایم را شروع نمایم D'=

اول اینکه خیلی موزیک ویدیو گوگولی و سافتی بود TT^TT

و واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم وقتی فهمیدم مروری از موزیک ویدیو های معروفشون تو این 7 ساله T^T

به قول یکی کل دوران آرمی بودنم اومد جلو چشمم TT^TT

دم خودشون و بیگ هیت و فستا گرم TT^TT

واقعا این بهترین هدیه بود به نظرم TT^TT

 آه حالا می خوام در رابطه با هر موزیک ویدیویی که مرور می کرد بحرفم TT^TT

آه TT^TT Young forever

هر وقت که بهش گوش میدم حس میکنم رو ابرام TT^TT

بقیشون اون پشتن واسه همین معلوم نیستن XD

TT^TT  I need you

به توصیه جین هر وقت که میخوان عر بزنم به این آهنگ گوش میدم TT^TT

TT^TT  Run

اینم همینطور TT^TT

BS&T ♡_♡

لامصب عجب فضای دارکی داره ♡_♡

Not Today /*○*\

آدرنالینم میره بالا وقتی گوشش میدم /*○*\

Spring day ~○~

اصن وقتی گوشش میدم یه آرامشی میگیرم که نگو و نپرس ~○~

و در آخر Boy with love ~(^○^)~

من با این موزیک ویدیو آرمی شدم ~(^○^)~

هر وقت گوشش میدم دلم میخواد پاشم قر بدم ~(^○^)~

نامجون No more dream و نامجون Boy with love ^__^

من این صحنه رو خیلی دوست داشتم ^__^

اینم همینطور TT^TT

 

 بابای ^__^\