درووووووووود *0*

منم همراه با bts کامبک دادممممممم *0*

خببببب مثل همیشه بازم میخوام شما رو با اسکرین شاتام از موزیک ویدیوی جدید خفه کنم :)

دو روز پیش چون امتحان مهمی داشتم نتونستم این پست رو بزارمT^T هق T^T

خبب بریم که داشته باشیم :)

ای خدا قیافه خواب آلود جیمین چقدر کیوته T^T

حالا ازیییییییین ور بیااااااااا ~(*^*)~

حالا ازوووون ور بیااااااااا ~(*^*)~

ویکوووووووووووووک T^T عررررررررر من میمیرم واسه هر مومنتشوووووووووون T^T

چه کیوت جونگ کوک، جین رو بغل کرده T^T وایسا بینم اونی که کلشو برده پشت جونگ کوک، تهیونگه؟ عررررررررر یه‌ مومنت ویکوک دیگههههه T^T

انقد دوست دارم که دوستام بیان خونمون بعد شبش بمونن خونمون و بتونیم اینجوری پیژامه پارتی برگزار کنیم T^T

این تیکه محشر بودا ! محشررررررررررررررررر !

خب اسکرین شاتایی که از موزیک ویدیو گرفتم تموم شد :) ولی پست هنوز تموم نشده *-* چوووون من لایوشون رو هم دیدم و ازونم اسکرین شات گرفتم *-* یه جاش تهیونگ به دوربین نگاه کرد و گفت که دارین از لایو اسکرین شات میگیرین مگه نه؟ اصن یه لحظه احساس کردم منو میتونه ببینه XD ولی حیف که شوگا به خاطر عملی که داشت توی لایو پیش بقیه اعضا نبود و یه جا دیگه بود :( البته بازم تو لایو بود *-* فقط پیش بقیه اعضا نبود :(

حالا میخوام اسکرین شاتام رو بزارممم *-*

اینجایی که جونگ کوک به دوربین اشاره کرد خیلیییی خوب بووود*^*

این ژستایی که نامجین موقع عکس گرفتن با ماکت شوگا می‌گرفتن خیلی کیوت بوووود *^*

بازم ویکوووووووووووووک *^*

عرررر اینجا که به شوگا زنگ زدن T^T یادم نمیاد جیمین خودش زنگ زد یا یکی دیگه ولی ازونجایی که گوشی دست جیمینه، من اینو به عنوان یه مومنت یونمین تو ذهنم ثبت میکنم T^T

عررررررر شوگاااااااااااا T^T

چه دورهمی کیوتی *^*

و ما اینجا ویکوکی رو داریم که به طرز کیوتی واسه همدیگه رژ میزنن *^*

واسه ماکت شوگا هم رژ زدن منتها بیشتر شبیه این شد که ماکت شوگا خون دماغ شده XD

و حالا دیگه کل اسکرین شاتایی که واسه کامبک و لایوش گرفته بودم تموم شد و اسکرین شات دیگه ای نگرفتم :) ولی بازم پست تموم نشده *^* چون میخوام حرف بزنم *^* من با دوتا از اسکرین شاتایی که از مومنتای ویکوک توی لایوشون گرفته بودم یه ادیت زدم *^* چطوره؟ *^* عکسشم این پایینه خودم که خیلی ازش خوشم اومده *^*

 

معنی نوشته انگلیسیم که روشه به فارسی میشه :

ما سعی میکنیم احساساتمون رو مخفی کنیم ولی فراموش میکنیم که چشمامون حرف میزنند.

آقا راستی من مدت خیلییییییی طولانی بود که ویورس نرفته بودم بعد وقتی که دو روز پیش رفتم پس از مدتها یه سری زدم بهش دیدم چقدررررر تغییر کرده ! اصن اون موقعی که واسه اولین بار دانش کرده بودم این مدلی نبود! اون موقع فقط میتونستی اسمت رو تغییر بدی و زیر پستا بقیه کامنت بذاری و پستاشونو cheer کنی اصلا قابلیت سابسکرایب کردن هم دیگه رو نداشت و تازه نمیتونستی بیو و پروف واسه حساب کاربریت بذاری! و اون موقع فقط bts و txt جزو آرتیستاش بودن! واقعا دم بیگ هیت گرم! خیلییییی خوب شدههه!

خب الان واقعا دیگه پست تموم شد XD فعلا بای /*^*