های گایز!

چون که قراره یه خورده زر بزنم طنز ها رو گذاشتم ادامه مطلب

اتفاقی تاریخی!

اولین ادامه مطلب این وب!

اسکلم خودتی :-:

خب اول از همه بازگشایی مدارس رو به همه از جمله خودم تسلیت میگم :-:

من امروز نرفتم مدرسه، چرا؟ چون که شهری که توش زندگی میکنم وضعیتش زرده و به همین دلیل بچه های مدرسمون به دو گروه الف و ب تقسیم شدن که این هفته بچه های الف روزای زوج میرن و بچه های ب روزای فرد. هفته بعد هم برعکسه و الان منم عضو گروه ب هستم :-: به همین دلیل امروز مدرسه نرفتم :-:

یه چیز دیگه هم اینکه..دقیقا ۲ یا ۳ دیقه بعد ازینکه پست تبریک تولد هانجی رو گذاشتم،‌ از چپتر جدید اتک واسم اسپویل شد :"")‌ الان دارم هر چی فحش بلدم‌ به ایسایاما میگم :"")

سر چپتر جدید مانگا سراف هم که دو روز پیش منتشر شد، قشنگ پشمام ریخت! اصن یاد شبکه جم‌ افتادم :/  خیلیییی پشم ریزون بود خیلیییییی! الانم همزمان با ایسایاما، به کاگامی هم دارم فحش میدم :/ کلا تنها مانگاکا ها یا نویسنده ها یا حالا هرچی :/ که من هی فحششون میدم‌ کاگامی و ایسایامان :/

به معانی واقعی کلمه زر زدم :/ تازه یه خورده هم نبود خیلی بود :/

به هرحال، برای اینکه روحتون شاد شه بفرمایین ادامه مطلب ^-^

 

بای بای ^-^