های گایز!

خب من جدیدا شروع کردم به وبتون و مانهوا خوندن از رو اینستا

و در این حین تصمیم گرفتم که هر وبتون یا مانهوایی رو میخونم بیام برای شماها معرفی کنم و آدرس اون پیج اینستایی که میذارتش رو واستون بذارم ^_^

حالا هم میخوام اولین پست معرفی وبتون رو واستون بذارم ^_^

خب این وبتون رو من خیلی دوست داشتم

هم از لحاظ گرافیک و هم از لحاظ داستان

امیدوارم شما هم خوشتون بیاد ^_^

پ.ن : این پست رو من هی میخواستم بذارم منتها هیچ حال نداشتم XD

نام : قلمرو خون آشام
وضعیت : در حال ترجمه
ژانر : خون آشامی_ماوراءالطبیعی_اکشن_عاشقانه_کمدی_ماجراجویی

آدرس پیجی که ترجمش میکنه و میذارتش : کلیک

خلاصه داستان :
شانزده سال دیگه شیطان قبیله خون دوباره قیام میکنه و این یه فاجعه برای دنیا به بار میاره برای همین سازمان شکار خون آشام ها از دکتر نانگونگ میخواد که خواهران دوقلو رو دوباره کلون (شبیه سازی) کنه تا با شیطان مبارزه کنند اما طی یه سری ارورهای برنامه یه نوزاد سومی هم به دنیا میاد حالا این سه تا خواهر(همین سه دختری که تو تصویر میبینین) باید ماجراجویی های خودشونو تو این دنیای خطرناک آغاز کنند.

بای بای *0*