یوووووووووووووو ^_^

من برای اولین بار به یه چالش دعوت شدم *0*

از مائو چان بابت اینکه من رو به این چالش دعوت کرد متشکرم ^_^

گومن که دیر شد #-#

خب تو این چالش باید قوانین وبلاگت رو بنویسی بعد توی پست ثابتت یا قسمت منوی وبلاگ ذخیره کنی

من با اینکه پست ثابت دارم ولی میخوام اینو تو قسمت منوی وبلاگم ذخیره کنم چون حس میکنم پست ثابتم یه جوری میشه#-#

قوانین رو شروع میکنییییییییییییم *0*

1- خب من این وبلاگ رو درست کردم تا بتونم فانتزیام و علایقم رو با بقیه به اشتراک بذارم برای همین من انتظار ندارم که حتما مطالبم رو بخونین و حتما یه نظریم بزارین ولی همین که در حد یک جمله نظر میزارین هم باعث خوشحالی من میشه :)

2- ادمین نمیپذیرم مگر در مواقع ضروری اونم موقت :)

3- لطفا اگر دیدین که من توی مطالبم مشکلی دارم یا کلا سر تا پاش مشکله بهم بگین تا ازتون یاد بگیرم ^^

4- هیچوقت تو نظرات توهین یا دعوا نکنین چون اینجوری به شعور خودتون توهین میکنین و اینکه من بلافاصله اینجور نظرات رو حذف میکنم :)

5- کپی هم نکنین خواهشاً :)

6- و لطفا با لبخند وارد این وب شید ^^

تمامید *0*

خب در رابطه با دعوت به این چالش

من کس خاصی رو دعوت نمیکنم هر کس که دوست داره این چالش رو انجام بده ^_^

همین ^_^

بای /*0*