Dynnnnnanana

Dynnnnnanana

Dynnnnnanana

light it up like dynamite

عرررررررررررررررررررررررررر

یسببالوتاتزابطلقسثبشقبساینهعنخخملایعیلعنفاقس

یعنی این موزیک ویدیو عالیییییییییییییی بود *~*

جو و فضاش خیلی کلاسیک بود *~*

بعد از مدتها آمدم اون روی آرمیم رو نشون بدم *~*

و قراره با اسکرین شاتام خفتون کنم *~*

البته اسکرین شاتا خوبی نشدن ولی بازم میخوام خفتون کنم XD

آقا اول فکر کردم اینجایی که نامجون توشه مانگا فروشیه بیشتر که دقت کردم فهمیدم فیلمای کلاسیکه XD

وایییییی چقدر من ازین ماشین بستنی فروشیا دوست دارم *~*

این مغازه هه که جیمین جلوش وایساده هم خیلی دوست دارم دلم میخواد برم توش *~*

ویکوووووووووک &-& عررررررررررررررر &-&

عررررررررررررررر تهیونگ چقدر جذاب شده خداااااااااااااااا *~*

وای اینجا خیلی خنده دار بود XD هنگ همو نگا میکردن XD

بعد اومدن هنگ جیمین رو نگا کردن XD

وایییی این صحنه خیلی خوب بود XD قبلش کوکی و جیمین کتاشونو دراوردن عررررررررررر *^*

واییییی این صحنه خیلی ژستشون کیوت بود *~*

 این صحنه با اون فشفشه ها خیلی قشنگ و سوییت شده بود *~* دلم فشفشه خواست *~*

سر این صحنه آخر قشنگ جان به جان آفرین تسلیم کردم *^* چقدر جذابی تو آخه *^*

میخواستم این پست رو ظهر بزارم ولی نت نداشتم T^T

آیا هنوزم آرمی ای هست که نرفته استریم بزنه؟ :|

اگه هست زود، تند، سریع بره استریم بزنه که این ۲۴ ساعت اول مهمه

آرمیا بیان تو کامنتا عر بزنیم T^T