درود به همگی!

در واقع دو روز پیش تولدم بود ولی چون خیلی کار داشتم نشد پست بزارم واسش

کاملش هم اینه که من 13 سال پیش ساعت 9 صبح روز 9 مرداد به دنیا اومدم ^_^ رو عدد 9 هم به همین دلیل ارادت خاصی دارم ^_^

راستی راستی ، بچه ها مثل اینکه قراره از اول سپتامبر آهنگ Everlasting Shine از گروه TXT رو بذارن روی تیتراژ انیمه شبدر سیاه *-*

پس فردا هم که چپتر 93 مانگا اسرافیل پایانی هم میاد، خیلی هیجان دارم *-*

تو این یه سال برای من کلی اتفاق افتاد که الان براتون میگمشون :

1- تیزهوشان شرکت کردم و قبول شدم *-*

2- ازونجایی که مدرسم تغییر کرده بود خیلی احساس غریبی داشتم ولی وقتی که کم کم عادت کردم با کلی اوتاکو و کی پاپر و کی درامر آشنا شدم *-*

3- میراکولر شدم *-*

4- با انیمه اسرافیل پایانی آشنا شدم که بین انیمه های مورد علاقم مقام اول رو گرفت *-*

5- کرونا اومد و نتونستیم هیچ جا بریم -_-

6- اولین وبلاگم رو اینجا توی بیان زدم *-* قبلش مثل یه روح در وبلاگ های دیگر سرگردان بودم XD

7- بعد از رژه های فراوان بر روی مخ پدر و مادرم تونستم گوشی بگیرم *-*

دیگه مهماش همینا بودن "-"

آقا بزارین یه دو تا خاطره درباره همین تولدم تعریف کنم XD

شب 7 مرداد بود و مامانم از سرکار برگشت و یه بسته هم دستش بود

به خواهر بزرگترم (اسمش رایحه ست ازین به بعد وقتی گفتمش بدونین دارم کی رو میگم) زیر زیرکی اشاره کرد (مثلا من نفهمم!) بره اون بسته رو ازش بگیره ، همونجا سریع فهمیدم که اون کادو تولدم بود.

وای فقط کارا مامانم و رایحه برای انکار کردنش XD

و خب درست حدس زده بودم کادو تولدم بود *-*

یعنی اگه سر جلسه امتحانات انقدر تجزیه و تحلیلم سریع بود الان واسه خودم پروفسوری شده بودم XD

همون کادو تولدم اسپیکر بود *-* اولین اسپیکرم *-*

اینم عکسش *-* :

خیلی دوسش دارم *-*

خب خاطره دومم هم اینه که دو روز پیش بود و واسه تولدم فقط دختر عمم رو دعوت کردیم

یه نفر بود ولی بخاطر همین یه نفر آدم مامانم من و رایحه رو مجبور کرد کل خونه رو تمیز کنیم..اه -_-

خلاصه دختر عمم اومد و با هم کیک  درست کردیم و کیک خوبی هم شد *-*

شبم پیش ما خوابید *-*

اینم از خاطره هام *-*

کلا سه تا کادو بود که از همه بیشتر دوستشون داشتم، یکیش همین اسپیکره بود، یکی دیگه هم این آینه هه بود :

با این ادکلنه :

در آخر هم میخوام آرزوهام رو واسه این سال جدید زندگیم بگم (به این قضیه که میگه آرزوهات رو اگه بگی براورده نمیشه اعتقاد ندارم -_-) :

1- این کرونا بره و ما دیگه مجبور نباشیم واسه همه چیز اینقدر وسواس به خرج بدیم -_-

2- فصل جدید اسرافیل پایانی ، نوراگامی و ... بیاد -_- اگه فصل سوم اسرافیل پایانی بیاد به همه شیرینی میدم *-*

3- مردم تو خونه بمونن و اگه هم رفتن بیرون ماسک بزنن -_-

4- این سال برای هممون پر از خوبی و خوشی باشه *-*

تمام شد "-" بقیه آرزوهام رو یادم نمیاد "-"

مرسی که نوشته های منو خوندین ^-^

پ.ن : وایی چقدر این آهنگ love story از تیلور سوییفت خوبه *-* تو کل نوشتن این پست چند بار پشت سر هم گوشش دادم *-*

بای بای ^-^